maanantai 31. elokuuta 2009

Iltaa kaikille!

Minäkin taidan ennättää esittäytyä ennen sadonkorjuun alkamista. Olen ensimmäistä kertaa täällä mukana. Seurannut olen toki tätä mukavaa yhteistempausta jo aiemmin. Ja nyt olen siis sadonkorjuussa mukana. Aivan valtava joukko meitä sukanneulojia onkin!
Olen Irina ja minulla on bloggerissa ihan oma Mumpsan neulemaailma. Vuodatuksen puolella meillä on sitten sellainen "sortinsakin" yhteinen blogi Yksi kaikkien ja kaikki yhden langoissa. Siellä me tyttärieni kanssa "huseeraamme" mitä milloinkin. Vähän kaikkea touhuamme ja vähän kaikkialla!
Minun neulehistoriani on jo melkoisen pitkä. Taitaa olla reilu 40 vuotta. Enpä ole laskenut, monetko sukat siinä ajassa olen tikutellut. Sukkapuikot eivät siis ole koskaan lepäämässä, aina on jotain puikoilla. Tänne perunalaariin aion ensimmäisenä neuloa sukat PäiviS:lle, joka haastoi minut neulomaan sukat Kipakan vaihdoissa. Ja joulupukin konttiin täytyy saada myös täydennystä. Hyväntekeväisyyskohde on myös ajatuksissa.
Oikein mukavaa alkavaa syyskuuta kaikille toivottaa Irina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti