lauantai 29. elokuuta 2009

Heippa

Täällä ensikertalainen ilmoittautuu sukkasatoon. Viime syksynä kovasti mietin, että mikä ihmeen sukkasato ja sukkia pukkaa joka puolelta. Nyt kun huomasin saman olevan tulossa, niin päätin lähteä katsomaan, mistä on kyse ja kivalta leikiltähän tämä on vaikuttaa. Nyt sitten mietityttää, että mikä ihmeen tunniste, mutta ehkä se tässä vielä selviää.
Minä nykyisin esittäydyn kokopäiväisenä käsityönharrastajana, sillä olen nyt vuoden ollut työelämästä poissa ja käsitöille, ihan kaikenlaisille sellaisille riittää hyvin aikaa. Nyt sitten neulomaan sukkia, ihan itsekkäästi ensin itselle, ja sitten miehelle ja sitten lapsille ja sitten lapsenlapsille. Kyllä niitä vielä jonnekkin muuallekin riittää, jos kovasti innostun.
Minua voit tulla moikkaamaan tänne: http://leena.ukkolanakat.net/
Vielä yksi juttu, minä olen nimeltäni Leena, mutta tänne laitoin nimekseni Kaijaleena, erottuakseni muista Leenoista ja tuota nimeähän käytän luuraillessani joillakin keskustelupalstoilla

1 kommentti:

  1. Tunnisteet ja kaikki muut tiedot selviävät, jos kurkkaat Kotiladon vasenta yläreunaa, siellä on kasa Blogger-ohjeita. :)

    VastaaPoista