lauantai 29. elokuuta 2009

Heips

Minä olen adeve, ekaa kertaa mukana sukkasadossa. Koska noita sukkalankoja jostain tänne on kertynyt ihan hirveitä määriä, niin tarttis varmaan alkaa tehdä niille jotakin... Olen blogiton, mutta minut löytää Ravelrysta täältä.

Aiemmin neuloin vain-ja-ainoastaan 7-veikkaa 4,5mm puikoilla, perussukkaa samanlaisilla raidoilla. Sit löytyi Ravelry ja se oli menoa. Ensin piti opetella neulomaan 2,5mm puikoilla, seuraavaksi varpaista ylöspäin, sitten Magic loop ja lopulta kaksi sukkaa yhtä aikaa magic loopina ja varpaista ylöspäin :D Tää on ehdottomasti mun suosikkitekniikkani nykyään. Saa tehdä toista sukkaa kerän sisältä, toista ulkoa ja neuloa niin pitkälle kuin lankaa piisaa.

Ekat sukkasatosukat tulee varmaan olemaan Cookie A:n Devonit (Rav link), koska ne on KAL:in syyskuun sukat. Tosin mulla on vielä elokuunkin KALsukat (Sunshine Rav link) aloittamatta (tuli sukka-ahdistus kesällä ja projektit venyi - heinäkuun KALsukat valmistuu tänään ja kerkeän varmaan aloittamaan nuo elokuusukat samantien) -että jos tällä kertaa tekisi "pakolliset" Devonit alta pois ja miettis sitten, että mitä seuraavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti