sunnuntai 29. elokuuta 2010

Terve Kaikki!!

Olen Annika. 32 v. ja 3 lasta. Naimisissa oleva nainen, joka harastaa neulonta "liian paljon" jos joku kysyisi mieheltäni.

Asun Larsmossa (Luodossa). Mun sukat ainakin alussa menee Luodon uudet pakolaiset jotka tulevat syyskuun loppupuolella. Lapset saavat sukat ensin jag sitten jos on tarvetta niin niille Aikuisillekin, ja aion neuloa pois kaikki vanhat langanpätkät mikä on jäänyyt tonne kappiin. . .

Pitää kans mainita että äidinkieleni on Ruotsi niin jos tulle kirjoitusvirheitä on sen takia. . .

Minulla on 3 eri blogia. Min-Mitt-Mina on minun käsityö blogi, Livet på storströmmen on blogi elämästä, ja sitten löytyy vielä yhden blogi ja en oikein tiedå jos se on pieni nettikauppa vai jos on vaan blogi missä minä kerskailen asiosta mitä olen tehnyt. . . Annika's Alehanda



-=Annika R-G=-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti