sunnuntai 29. elokuuta 2010

Moikka kaikille!

Olen MerjaV ja olen aikalailla tuore neuloja, sillä olen opetellut neulomaan vasta reilut 1,5 vuotta sitten. Niitä ala-asteella neulottuja sukkia ja lapasia ei minusta oikein lasketa neulomiseksi... Siitä lähtien onkin sitten tullut tehtyä monenlaista neuletta, vaikka eipä niissä vielä mitään erityisen vaativaa ole :)

Olen 1 v 7 kk ikäisen tytön äiti ja valitettavasti työt haittaa neuleharrastuksia - olen töissä neljä päivää viikossa eli osittaisella hoitovapaalla. Vapaa-ajalla rakennetaan saunamökkiä. Sekä mökistä että neuleista ja muusta puuhatusta löytyy juttua blogistani

http://menninkainen.vuodatus.net

Ekaa kertaa olen mukana sukkasadossa - viime vuonna taisin huomata sukkasadon vasta lähempänä joulua, kun olin kertakaikkiaan myöhässä. Katsotaan, montako paria saan aikaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti