Nämä niinkuin melkein kaikki muutkin neulomani tassunlämmittimet, yhteensä 10 paria menevät lahjavakkaan.Kiitos seurasta rakkaat kanssaneulojat ja eritoten emot. Oli ilo neuloa yhdessä :)
Vuosittaisen Sukkasato-tempauksen alablogi. Kuten perunoita kellariin, kootaan tähän blogiin toinen toistaan ihanampia sukkia...
mutta nämä on ihan omiin jalkoihin
Tarvii se suutarikin kenkiä :) Enemmän omassa blogissa.
Oman blogin puolella enemmän näistä, eikä sielläkään kovin paljon :)
Uudet sukat on jo puikoilla ja mallikin on vaihtunut :)
Lisää omassa blogissa.
Saaja oli tyytyväinen lopputulokseen, itsestäni en ole ihan niin varma. Blogissani enemmän.
Lisää sukista omassa blogissa.