perjantai 3. syyskuuta 2010

Hei, Matleena täällä!


Tulin minäkin esittäytymään uutena Perunalaarilaisena. Olen Matleena ja blogini on Lankapirtti. Toivotan niin entiset kuin uudetkin tuttavat sinne tutustumaan minun touhuihini.


Täällähän näyttävät sadonkorjaajat olevan jo täydessä työntouhussa ja minä vasta valmistaudun. Mutta enköhän minäkin ehdi jotain tekemään, yritän panna "ison remmin" päälle, kun aloitan. Sukkasatoon osallistun nyt kolmatta kertaa, aloitin muistaakseni Hillokellarista ja sieltä nousin Heinälatoon ja nyt taas tupsahdin alas päin Perunalaariin. Mukavaa seuraa täällä näyttää olevankin, niin monia ennestään tuttuja löytyy. Ja uusien tuttavuuksien blogeihin yritän tässä syksyn kuluessa käydä kunnolla tutustumassa.


Hitaasti siis lähtevät tämän sadonkorjaajan työt etenemään. Eivät ole oikeastaan päässeet alkuunkaan. Vai olisiko se niin, että hyvin suunniteltu, on puoleksi jo tehty. Ainakin ensimmäisiä tämän syksyn sukkasatosukkiani olen hyvin suunnitellut, joten saa nähdä, miten tekovaiheen käy.


Tuota uuden uutukaista Neulekirjaa olen pari viikkoa selannut, mutta tänään se pitää palauttaa kirjastoon. Yksien sukkien ohjeen siitä nappasin ja ne taitavat päästä toteutukseenkin ennen lokakuun loppumista. Mutta tuo printattu ohje on tarkoitus ottaa käyttöön jo tänään.


Muita suunnitelmia minulla ei sitten olekaan valmiina. Ai niin sen verran, että hyväntekeväisyyteen meinaan tehdä ainakin kahdet sukat, mutta niistä sitten enemmän aikanaan. Ja muuten teen sukkia tasan niin paljon kuin minua huvittaa. Olenhan päässyt jo siihen vaiheeseen elämässäni, että saan itse päättää, mitä ja milloin teen. Ainakin sukkien kutomisesta puhuttaessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti