sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Neuleretriitti sukat

Olin viime viikonloppuna Valkeakosken Päivölän kansaopistossa neuleretriitti III:ssa (mulle tää tosin oli 2.retriitti). Yhtenä retriittineuleena minulla oli Neulekirjasta kotitiikerisukat ja sainkin, kun sainkin ne vime sunnuntaiaamuna valmiiksi (ainaoikein osuudet olin tosin aloittanut ennen retriittiä).



Mistä: Ilona Korhonen ja Jenni Österman Neulekirja Malli: Kulkukissa ja kotitiikeri Koko: 37 Puikot: 2.25 (ainaoikein) ja 2.5mm(sileä) Lanka: Handu kashmirukkalanka Väri: kissanpoikia pesemässä Langantiedot: 100g=400m, 2-3mm, 80% merino 10% kashmir 10% nylon Aloitettu: 11.10.2010 Valmis: 17.10.2010 Menekki: 70g
Muutokset: Loin 46s(=n.17cm). Ompelin ainaoikeinneuleen reunat yhteen ja poimin silmukat alareunasta, muuten ohjeen mukaan.

Hyvä ohje, ihana lanka ja väri loistava=minun ihanaiset uudet unisukat!

Kurkkaa blogiini: Jossun Neuleet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti